Aşk Geliyorum Demez (18-24 Aralık 2009)

Yönetmen: Murat Şeker
Senaristler: Selami Genli, Murat Şeker
Oyuncular: Tolgahan Sayışman, Bergüzar Korel, Zeki Alasya, Altan Erkekli, Altan Gördüm, Sarp Apak, Ömür Arpacı, Müfit Aytekin, Hakan Bilgin, Yılmaz Gruda, Kemal İnci, Yosi Mizrahi
Görüntü yönetmeni: Veli Kuzlu
Yapım: Timur Savcı
Müzik: Aytekin G. Ataş

95 dakika, 2009, Türkiye yapımı, romantik komedi

Bu film, Mahmutpaşa’da bir handaki esnafın öyküsünü anlatıyor. Oldukça yakışıklı ve çapkın olan Ali handaki esnaftan birinin oğludur. Gözde ise esnafın çalıştığı hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır.

Hanı satın alan müteahhit, orayı yıkıp alışveriş merkezi yapmak niyetindedir. Bir an önce işyerlerini boşaltmaları istenen esnaf bir araya gelerek bir plan yaparlar. Planlarına göre, Ali, Gözde’yi etkileyerek hanı kurtaracaktır. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ve Gözde birbirlerinden çok etkilenirler. Sonrasında keyifli romantik bir komedinin gelişimini izleriz.

Filmin resmi sitesi

"Aşk Geliyorum Demez" tanıtım filmi

Hiç yorum yok: