11-24 Aralık 2015: "Azap" ve "Düğün Dernek 2: Sünnet"

Azap

Bu filmin gösterim saatleri: 12.00, 14.15, 
16.30, 18.45, 21.00


Yazıp yönetenler: Dilek Keser, Ulaş Güneş Kacargil 
Oyuncular: İrem Deniz, Ayşe Selen, Dilşah Demir, Sonya Dicle Akbaş, Ayşın Yeşim Çapanoğlu, Tuğçe Aydın, Çağatay Keçeci, Macit Çevikalp, Oktay Akyörük
Müzik: Saki Çimen
Görüntü yönetmeni: İlker Berke
Kurgu: Hasan Yağcı
Yapım: Don Kişot Yapım
Yapımcılar: Selim Ünel, Didem Baylan, Arda Mehter
Dağıtım: MC Film  

2015, Türkiye yapımı, 82 dakika 

Genç bir öğretmen olan Ayşin, ataması yapılan köyle ilgili olarak yaptığı İnternet araması sonucu, geçmişte cinlerle yaşananlara ait korkunç haberleri görür. Arkadaşlarının Ayşin’e düzenlediği veda partisinde, bu konuyla ilgili çıkan tartışma inatlaşmaya döner ve fincanla cin çağırma seansı ile içinden çıkılmaz, gerilim ve korku dolu anlar yaşanır.  Sinema sizi gerilim-korku türünün yerli ve en yeni örneğini izlemeye çağırıyor.

Tanıtım filmi


Film ile ilgili imdb sayfası


****

Düğün Dernek 2: Sünnet

Bu filmin gösterim saatleri: 11.45, 14.00, 16.45, 18.30, 20.45



Yazan ve yöneten: Selçuk Aydemir
Oyuncular:  Ahmet Kural, Murat Cemcir, Rasim Öztekin, Barış Yıldız, Devrim Yakut, İnan Ulaş, Şinasi Yurtsever, Erdal Tosun, Açalya Samyeli, Ayhan Taş, Jelena Bolic, Deniz Erayvaz, Lelde Dreimane, Hakan Akın, Ferit Aktuğ, Tuna Kırlı, Giray Altınok, Alper Kadayıfçı, Nükhet Duru, Mustafa Keser, Zahide Yetiş    
Görüntü yönetmeni: Özgür Polat
Kurgu: Çağrı Türkkan
Sanat yönetmeni: Veli Kahraman
Kostüm tasarımı: Esra Bayram
Ses tasarımı: Onur Avcı
Makyaj: Derya Aygün

Yapım: BKM Film, Necati Akpınar, Nazife Cantürk, Cem Baydur 
Dağıtım: Mars Dağıtım 

2015, Türkiye yapımı, 112 dakika 

İlk filmde oğlunun düğününü yapan İsmail bu kez torununun sünnet düğünü için kolları sıvarken ekip yeniden buluşur ve işler iyice karışır.  Sinema sizi bu kahkaha tufanına çağırıyor.

Tanıtım filmi

Film ile ilgili imdb sayfası

Hiç yorum yok: