1-7 Nisan 2016: "Kaçma Birader" ve "Annemin Yarası"

Kaçma Birader

Bu filmin gösterim saatleri: 11.45, 20.45



Yönetmenler: Murat Emre Kaman, Defne Deliormanlı
Senaristler: Murat Emre Kaman, Emrah Kaman
Oyuncular: Zafer Algöz, Melek Baykal, Emrah Kaman, Cihan Ercan, Algı Eke, Nursel Köse, Nejat Uygur II, Alina Boz, Necip Memili, Meltem Yılmazkaya, İlker Kızmaz, Defne Yalnız, Sadi Celil Cengiz, Cemil Şahin, İlkay Akdağlı, Ali İhsan Varol, Ayhan Taş, Muharrem Bayrak, Sedat Bilenler, Emin Olcay, Samet Gürsel, İnanç Konukçu, Ayhan Sicimoğlu, Funda Arar, Teoman
Müzik: Atakan Ilgazdağ
Yapımcılar: H. Hakan Eren, İpek Sorak, Gökhan Tatarer, Oğuz Peri, Böcek Yapım, Endemol Shine Türkiye

Görüntü yönetmeni: Olcay Oğuz
Kurgu: Ersin Eker
Sanat Yönetmeni: Atilla Yılmaz
Kostüm: Zehra Tuba Ataç
Makyaj: Neriman Eröz
Yapım danışmanı: Ömer Faruk Sorak
Dağıtım: Mars Dağıtım

2016,  Türkiye yapımı, 107 dakika

Sevdiği kız için Yozgat'tan İstanbul'a kaçan en küçük oğlun peşinden gelen kendine özgü bir ailenin Taksim'de yaşadıkları komik olaylar bu filmin konusunu oluşturuyor.  Sizi gündemin ağırlığından bir süreliğine de olsa kurtulmak için sinemamıza bekliyoruz. 


Tanıtım filmi
 



Film ile ilgili imdb sayfası

*****

Annemin Yarası

Bu filmin gösterim saatleri: 14.00, 16.15, 18.30



Yönetmen: Ozan Açıktan
Senaristler: Ozan Güven, Funda Çetin, Mehmet Turgut, Ozan Açıktan, Fethi Kantarcı, Uygar Şirin 
Oyuncular: Ozan Güven, Meryem Uzerli, Belçim Bilgin, Okan Yalabık, Bora Akkaş
Müzik: Jingle House
Yapımcı: Necati Akpınar

Dağıtım: Mars Dağıtım

2016,  Türkiye yapımı, 120 dakika

Salih on sekiz yaşına geldiğinde kayıp ailesini bulmak üzere yetimhaneyi terk eder ve babasını ararken bir çiftlikte işe başlar. Hiç beklemediği bir anda hayalindeki yuvayı bulmuştur. Heyecan ve tansiyon yükseldikçe yeni sırlar da su üstüne çıkar. Salih geçmişinden kurtulup bu yuvada mutlu olabilecek midir? Soluk soluğa izlenecek Annemin Yarası, Salih’in peşinde umudun izini sürüyor. 


Tanıtım filmi

 


Film ile ilgili imdb sayfası

Hiç yorum yok: